Nieuw kantoorpand Wolf Energiesystemen

Ruimte voor verdere groei

Wolf Energiesystemen is in de afgelopen jaren enorm gegroeid, onder andere door uitbreiding van het leveringsprogramma. Om ruimte te geven aan onze verdere groei en toekomstplannen betrekt Wolf per 1 juli 2016 een nieuw kantoorpand.

Met ingang van 1 juli wordt ons nieuwe bezoek- en postadres:

Europa-allee 6

8265 VB KAMPEN

Gelijktijdig met deze verhuizing verandert de officiële B.V.-naam van Wolf Klimaattechniek B.V. naar Wolf Energiesystemen B.V. gelijk aan de handelsnaam die al enkele jaren gehanteerd wordt. Ook de leveringsvoorwaarden zijn herzien en aangepast om deze toegankelijker en klantgerichter te maken.

Vanzelfsprekend blijven wij via dezelfde telefoonnummers en mailadressen voor u bereikbaar. U kunt deze volledig nalezen via deze link.

Wolf Energiesystemen is een systeemaanbieder van energiebesparende klimaatoplossingen. De energiebesparende concepten, bieden een oplossing op het gebied van luchtbehandeling, ventilatie, verwarming en koeling. Het leveringsprogramma bestaat onder ander uit luchtbehandelingskasten, hoog rendement warmteterugwinunits, dakcentrales, ventilatieproducten, warmtepompen, CV-ketels en zonne-energiesystemen.

De Wolf systeemwereld biedt voor iedereen energiebesparing, comfort en een optimaal klimaat. We blijven innoveren en ontwikkelen met een focus op duurzaamheid, energieverbruik, hygiëne, levensduur, onderhoudsgemak en Total Cost of Ownership. De producten kunnen uiteraard afzonderlijk toegepast worden, maar bieden verregaande voordelen als totaal-systeem, dankzij het intelligente regelsysteem.