“Smart Home” WRS regelsysteem nu ook met KNX

Integratie in domotica en gebouwbeheersystemen

Het Wolf regelsysteem (WRS) is uitermate geschikt voor het reduceren van het energieverbruik en ontworpen voor systeemoplossingen. De BM-2 bedienmodule met een grafisch kleuren TFT-display vormt de toegangspoort voor het efficiënt regelen van verwarming-, koeling-, zonne-energie- en ventilatiesystemen.

Nieuw is de KNX module, waarmee verschillende Wolf producten opgenomen kunnen worden in een KNX woning- en gebouwautomatiseringssysteem. De parameters van het WRS systeem kunnen gelezen en geschreven worden via het KNX netwerk.

De BM-2 module met menugestuurd inbedrijfstellingsfunctie kan in de warmteopwekker worden geplaatst of als ruimte-bedienmodule worden gebruikt. Met de SD-geheugenkaart kan het systeem worden voorzien van software updates voor nieuwe functies in de toekomst.

Als alternatief kan het WRS systeem gekoppeld worden aan een LAN- of Wifi netwerk. Het systeem is daarmee via internet of de Wolf Smartset-App (iOS & Android) of afstand bedienbaar. Voor de installateur is een kosteloos portaal beschikbaar voor het optimaliseren van service op afstand.